Pátá

04.05.2014 21:29

Pátá

Hodina bývá dlouho trpělivá
A potom odbíjí PÁTÁ
A tak tu zpívám slova mlčenlivá
O tom, že pomíjí PÁTÁ
Zvonek zvoní, škola končí po schodech se běží
Novák leze po jabloni a je náhle svěží
Bláznivej den
a já smíchem umírám
Kdo si mě kárá a páni já nenabíram neboť
PÁTÁ právě teď odbila
PÁTÁ právě teď odbila
PÁTÁ právě teď odbila NÁM
Hodina bývá někdy nekonečkou a pak už odbíjí PÁTÁ
A proto zpívám píseň jedinečnou, právě že pomíjí PÁTÁ
Zvonek zvoní ,škola končí po schodech se běží
Novák leze po jabloni a je náhle svěží
Bláznivej den
PÁTÁ 3x
Zvonek zvoní ,škola končí po schodech se běží
Novák leze po jabloni a je náhle svěží
Bláznivej den
a já smíchem umírám
Kdo si mě kárá a páni já nenabíram neboť
PÁTÁ právě teď odbila
PÁTÁ právě teď odbila
PÁTÁ právě teď odbila nám..

—————

Zpět